En helt annan typ av kärlek

Igår plockade jag fram ett par helt andra skor än sådana jag vanligtvis suktar efter. Efter en dag av flyttstäd, skitkonstiga - men roliga - samtal, fyra barn i huset och lite familjevardagsliv hos familjen Fröken Larsson så drog jag på mig löparskorna och tog första vändan för i år! I Vad kvinnor vill ha med Helen Hunt och Mel Gibson så gör dom en reklamkampanj för Womens Nike och igår kände jag mig lite som hon i reklamfilmen dom gör. Vet ni inte vad jag menar har ni en film ni behöver se! Det var jävligt skönt i alla fall! 

Womens Nike Barefoot. Första gympadojorna jag verkligen tycker är sköna, hittade dom på Parksons rea i Vietnam så ni kan ju gissa hur mycket dom kostade. Inte mycket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0