Allt vi behöver till den stora dagen - eller kanske bara ett par skor?

Om jag hade, i runda slängan, 13000kr över skulle jag kunna tänka mig att investera i dom här tjusiga skorna. Jag ser alldeles för mycket skor om dagarna, mer än vad jag borde klara av. Jag borde ha skuldsatt oss upp över öronen vid det här laget men icke, inte ett enda par skor har trillat in än. Inga klänningar heller för den delen. Nu ska jag klappa mig själv på axel, duktig Sarah.
Om du som läser har för mycket pengar är det helt lugnt att höra av sig och få storlek och vidare uppgifter om hur du kan bidra med lite extra lycka i mitt liv, alltså skorna under. 
Om några undrar NÄR jag skulle använda dom råkar jag veta att Fröken C och Niklas älskar att hålla mig uppe på fötter på nyårsafton, som en liten rolig grej jag ger dom så där varje år. Högsta heelsen på året ihop med isiga vägar och mer skumpa i kroppen än vad jag egenligen klarar är väl bara hur bra som helst? Så kom igen nu, gör en flicka lycklig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0