Nu är allt som vanlig igen. Så som det ska.

Äntligen har den blivande mannen kommit hem från USA-resan! Han har hunnit med att inhandla både kostym till bröllopet och en förlovnings/vigselring till sig, han har bara haft en i silver tidigare! Guld i USA är mycket billigare än här i Sverige! Fast så är det ju med nästan allt där. 

Under tiden Niklas och Fröken C har kollat in Grand Canyon har jag och Johanna hunnit med att shoppa en massa pyntprylar till bröllopet. Har även fått brev och sms om att det finns paket att hämta ut med skor till mig och klänningar till systrarna så ska hämta ut det idag! Spännande! Jag hoppas så mycket på att det här paret är fint och inte fullt av fläckar och knöggel. Jag vill så gärna ha dom! 

Vill ni se lite bilder på det som komma skall? Jag tror inte dom här stillar eran nyfikenhet så mycket! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0