12 dagar 3 timmar 56 minuter och 9 sekunder kvar!

Efter många telefonsamtal, ett besök och en del gnäll så har klänningen äntligen kommit! Kanske kunde inte Gimlins göra mer än att själva skicka meddelande till leverantören men dom hade kunnat ge ett bättre bemötande till mig som kund. Nu har jag i alla falll den finaste brudklänningen i hela världen och en helt fantastisk slöja till! Inte fick jag ut den dagen innan bröllopet heller så vad gnäller jag om egentligen?
Jag är helt uppe i allt det här nu, det finns ingenting annat i mitt huvud nu och listorna på vad som ska göras och vem som ska göra vad är långa så jag är glad att huvudet fungerar bra igen! Bröllopsfesten ska bli så jäkla bra för nu jävlar ska det ätas, drickas och firas att jag och Niklas har fått varandra! 

PS
Tack mamma för brudklänningen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0