Vad var det med riktigt ful permanent och "tanter" på 90-talet?

Att gå på kvällsmöte på jobbet när jag är sjuk är inte en av mina favoritsaker i världen, men visst det funkade ju fin idag då chefen mest berättade om nya grejer och vi sedan såg en film som var gjort någongång på 90-talet. Folk såg inte kloka ut på 90-talet. Jag skrev flika istället för kloka först, vad är det för felskrivning?!

Fick veta att det här med att mitt hår blir grönt av vattnet här hemma troligen kommer gå över av sig jsälv när rören har blivit lite mer använda. Frågan är ju bara hur jag vet när jag kan börja duscha håret hemma och inte på jobbet och alla andra ställen jag kommer till som har rent vatten. Jag kommer ju inte direkt vilja prova det, för att vara grönhårig är bland det värsta som har hänt mig. Vardagsöverdrift eller inte?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0