Jag tänker ta mitt pick och pack och dra!

Åååhh! Jag satt och kikade på lite bilder på tumblr, Niklas hade någon sida uppe. Jag vill flytta till New York! Jag vill så mycket flytta dit! Finns det något jag vill så är det det! Jag har varit sur länge för att jag tänkte att jag kanske inte vill det längre, för att jag vill andra saker i livet helt plötsligt, nu när Niklas finns. Men jag tror jag vill det mer än någonsin nu, för nu har jag fått ihop det och det är ju bara ännu bättre än innan. Ett galet liv där borta är kanske inte riktigt rätt längre, utan ett strosa-runt-i-central-park och bli en lattemamma, det är kanske det nya. Jag vill bara så gärna bo där det finns så många olika typer av människor. Jag vill bo där man kan hitta allt, jag vill se det! Jag vill bara vara en del av det, ett tag. JAG VILL! Jag vill se om allt är konst där. Om det är staden som aldrig sover. Jag vill inte åka dit över en weekend, en vecka eller två, jag vill vara där, uppleva det på riktigt. Jag vill träffa människor och lära känna dom. Jag vill veta hur det är. Jag är inte ett dugg intresserad av att flytta till sol och värme, jag vill inte testa på att leva utan toalett, jag vill inte uppleva hur det är att bo i en helt annan kultur, jag vill se om blommorna på träden är lika rosa som på bilderna och jag vill veta hur dom luktar. Jag vill veta hur det känns precis innan dom slår ut, då när alla går och väntar på att våren ska komma. Jag vill se fantastiska människor i alla deras olika stilar och bara njuta av att alla är lite unik.



de flesta bilderna har jag stulit av den här tumblr-personen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0