Är ni förväntansfulla, lättlurade eller bara så nyfikna?

Haha det är så roligt hur statistiken stiger bara för att jag postar ett inlägg som kan ha med barn att göra, vill ni så gärna att det ska komma en bäbis från de bästa människorna i världen? Ja jag kan ju i och för sig förstå det, när man lägger upp det så. På tal om bäbisar så har jag ju ändå en liten skit att ta hand om här hemma, han är ju liten som en unge i alla fall och jag får ju förse honom med mat, ta reda på bajs och vara konsekvent med honom för att han ska göra som jag säger. Fast han är hund. Inte en bäbis. Vilket gör att man kan lämna honom hemma ensam i fyra timmar utan att han dör eller att socialen kommer och hämta honom. 
För något år sedan fick jag tips av en stor och stark vakt att om man ska borsta tänderna på en hund så är det bästa bamsetandkräm, ibland får man tips från oväntade håll! Trodde väl aldrig att jag skulle behöva använda mig av det men nu har det blivit knas med Sonics tandkött så köpte barntandborste och barntandkräm igår på ica! Dock hittade jag inte vanliga fruktsmaksbamsetandkrämen så det fick bli Theramed jordgubbssmak istället, mums. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0