When love is banging the door.

Var glad nu kommer det ett inlägg!
Det har inte hänt så mycket, Niklas har slagit ut väggen och ihttat en dörr bakom det, jag ska försöka ge mig på karmen och ta bort den idag eller någon dag här i alla fall. Båda rummen ser bättre ut med ett stort hål i väggen, jag vet inte vad det säger om rummen i övrigt eller Niklas skills i att göra hål i väggar. 

Idag är det alla hjärtan dag och ännu viktigare är det "äta starkkött-dagen"! Jag har längtat! Så mycket! Igår åt jag inte riktigt mat för att jag ska orka mer idag och verkligen njuta av varje tugga jag tar! 
Jag tror att Niklas alla hjärtans-dag present blit en borttagen dörrkarm. Han sa att jag skulle såga och i mitt inre såg jag den där läskiga eldrivna sågen och nu börjar jag tänka på att jag ska hålla i den och att jag, ingen annan, jag ska såga då.. Kanske såga av mig armen. Jag tror jag ska leta på en sån där vanlig såg och som mest ska kan såga av mig ett finger eller så. 


Snart kommer nog bästis och lånar en klänning så då får jag krama lite på henne, hon är ju också ett av mina hjärtan. Kommer det någonsin komma en tid då man inte hör Katerinas "hjäääärtat" när man säger hjärtat, hjärtan, hjärta. Bilden är till en annan fin vän <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0