Save the date?

Frisk frisk frisk efter massor av, ja, massor av allt som ska göra en bättre!

Idag for jag och Johanna in till Gävle för att spana lite på brudklänningar, förhoppningarna om att hitta en som dög åt mig var väl kanske inte jättestora och det kändes ganska hopplöst efter första butiken. Vi börajde prata om att vi nog lära åka till Stockholm lite senare, kanske ta med grabbarna (dom skulle få roa sig med sånt dom roar sig bäst med och nej det är inte andra tjejer utan diverse teknikbutiker), och gå igenom butikerna där! Skönt nog slapp vi detta för i butik nr 2 fanns de mest fantastiska klänningar och bland dessa MIN klänning. Min! Den perfekta klänningen! Den var perfekt i storleken, längden, formen allt allt allt den matchade till och med min ring! Haha!

När jag och Niklas kom hem var jag den perfekta blivande frun så han verkligen ska förstå hur mycket han vill gifta sig med mig, jag hade storkok! Lasange och köttfärsbiffar i två olika smaker! Det blev kvällsmat åt oss båda och tio matlådor på det! Känns bra! 


Is this.. it?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0