Mister du en står det tusen åter - men vad gör man när alla andra är FULA!?

Jaha. Nu är det så att den var slut. På en vecka hade någon brud från Huddik hunnit ner och snott min klänning. Min klänning!! Den fanns kvar i storlek 10 och storlek 6 och jag behöver en i storlek 8 (34) så klart! Det är väl typiskt när man har hittat den PERFEKTA klänningen och mamma ens står där med Visa-kortet i högsta hugg! 
Så vad ska jag göra nu?.. Gifta mig i en svart sopsäck, leta reda på den där tjejen och sno klänningen av henne?

Nej hon, den fräna tanten som jobbar där ringde Per-Yngve eller vad han hette i Norge och beställde en ny! Förhoppningsvis. Så mamma fick dra sitt kort och picka in sin kod så var handpenningen lagd och om några månader bör klänningen vara här! :D Hon, den fräsiga tanten, hade fått det att låta som att det var mer eller mindre omöjlit att beställa en ny när jag var där förra gången men nu verkade det gå så bra så. Säljsnack antar jag.

Här är en till klänning som jag absolut inte ska ha! 



Jag vill, efter sms och kommentarer, förklara att jag inte är "Made of ondska" jag ska ju visa er, SEN!


Kommentarer
Anonym

Karl-Einar!..fixar en 8:a <3

2012-02-16 @ 20:11:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0