Djuriskt sex som tema!

Min ögon blöder efter flera timmar av surfande efter tärnklänningar och brudskor. Det känns som om jag ska vara med i en tecknad film och snurrar runt i ett svarthål med bilder av klänningar, skor, halsband, armband och en massa färgprover runt runt runt runt överallt. 

Hittade ingenting enastående. Funderade ett tag på att byta tema till "djuriskt" så Suzanne skulle kunna få en leopardmönstrad klänning men jag började se hur festen var dekorerad med tantrasexbilder och min förvirrade mormor skulle fråga vad det är för ena konstiga bilder, så jag slopade den idén och fortsatt leta efter den där fantastiska sommarklänningen som måste finnas någonstans. Annars får dom någon skitful sidenhistoria med ryschrysch och plyschplysch!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0