Beslutsångest hejsan!

Har lite pengar på Nelly-kontot och när det är fri frakt tänkte jag passa på att beställa något men herregud det är ju så svårt att välja! Fastnade för dom här leggingsen för ett tag sedan men kan fortfarande inte bestämma mig för vilken färg jag vill ha! Eller rättare sagt vilken färg jag vill ha mest. 

Bröllopsbilderna händer det inte mycket med. Tvättar mest annars idag. Tre maskiner mörkt avklarat men har fortfarande kvar, vitt, ljust och färg! Fått upp skoskåpet och pyntat till det lite med pynt från bröllopet, det blev jättefint! Dags att dammsuga lite nu kanske.. Tjoho!


Kommentarer
Ann Niska-Fagerlund

Brons!

2012-08-22 @ 18:10:59
suzanne

Håller med.

2012-08-23 @ 01:19:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0