Jag kanske inte definierar behöver på samma vis som du, men ändå.

Jag vet att nästan ingen kommer förstå mig nu men herregud vad jag behöver få köpa ett par nya skor! "Jag har ju så många skor" Pfff!! Vill Du leka med din gamla dammiga teknikpryl, laga mat i ditt gamla kök, gå ut med samma gammla frisyr, verkligen vill du verkligen gå till kontoret i samma gamla blus på måndag igen? Nä det vill ni inte och jag vill inte gå i skor jag gått i säkert, ja.. ni vet. Tre gånger. Okej. Jag kanske inte har använt mina skor så många gånger men jag har SETT dom hur många gånger som helst och dessutom håller flera par att gå ur mode. Någon som vill köpa ett gäng halvmoderna skor förresten? Bara höra av sig och komma förbi butik Sarah. Det finns kläder till salu dessutom. Dom är också halvmoderna. Jag är halvmodern. Det här håller inte! Alla vet att halvmodern är samma sak som ute. 

Jag är väldigt glad att jag bor så bra som jag gör, har bra mat i frys och kyl och har allt som är livsviktigt - det är det ingen tvekan om. Jag är väldigt lyckigt lottad men det betyder inte att jag inte kan sakna det där lilla extra. Det är helt okej att sakna det. Så det så. 



Kommentarer
lois

damn. you get me.

2012-04-25 @ 19:09:16
URL: http://lois.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0