Hur djupa var skåpen vi köpte älskling? Äh det är nog inte så viktigt!

Skönt att mina rusttips var så uppskattade men jag känner att jag glömde berätta ett, eller kanske sparade det till en annan gång eftersom det har med köksrust att göra. Här kommer det i alla fall!

Tips för köksrust

1. När du köper helt ny köksinredning så som skåp och skåpluckor finns det en del att tänka på, vilka mått ska jag ha, vilken färg osv, är materialet slitstarkt, finns det en bra bänkskiva till, kommer frugan godkänna det här? Ja det finns en hel del att tänka på så visst kan man glömma en del på vägen men nu kommer en "detalj" som är oerhört viktig att få rätt - köp rätt djup på hyllpanen! Det gjorde inte han som rustade det här huset, men visst, han kanske gilalr mycket space i skåpet?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0