Dansade fel och blev dissad av den superdupermegataskiga mobbar-juryn - i Idol!

Jag lyckades sova två timmar till slut. Jag sover minst åtta annars, så två.. Ja det var för lite. Men klockan åtta var det bara att stiga upp, så det så! Tog min cykel och cyklade till Stenkumlet där Nikolina väntade på att åka på kids-dansen på badhuset, första tillfället! Och om kattungar är söta så är Nikolina obeskrivbart söt så att åka på sådana saker med henne är inget jag missar i första taget! Då ska ben vara brutna och lunginflamationen på topp! Grejen var bara den att jag förväntade mig att det skulle vara lite som på gympan som hon gick på. Så var det inte. På gympan satt föräldrarna på sidan och kikade på ungarna, uppmuntrade dem och hjälpte dem lite när det behövdes. Så tänkte inte dom här ledarna. Dom tänkte så här - Föräldrarna kan vara med! JAAA!!
Jag tänkte att jag är ju inte förälder, men kom på att det hjälpte inte ett dugg. Just då var jag det ändå. Så jag twistade, körde huvud-axlar-knä och tå och maccarena!
Efter det var jag ganska klar för dagen kan man väl säga.
Stannade till hos mormor och morfar där mamma och hennes syskon som bäst håller på och rensar ut! Efter en vända in i trädgårdsskjulet så fick vi nog med oss allt i det förutom någon gammal rulle med stålband som tydligen var livsfarligt. Lite som alla andra skjul och garage i Sandviken, och ingen annanstans än i Sandviken.
Det slår mig nu att i princip allt fanns i dubletter (eller mer) men det var ju bara i huset, undra hur många cykelpumpar det finns i stugan?

Efterreaktion på krävande aktivitet: ännu en säsong av ännu en serie avbockad idag. Har ni förslag på någon bra serie?


Bild från när vi var på Dragon Gate.


Kommentarer
Bästis

Hahahaha!! Jag älskar den här bilden! Jocke.. vad gör han med stackars hästen?!

2011-09-27 @ 06:42:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0