Spara pengar i höst - handla stort!

Jag har fortsatt mitt spännande liv med att irra runt på Coop som en yr höna och letat det ena och det andra. I min irrning att hitta tillbaka till löken så ramlade jag över min nya favorithylla. Jag hade så roligt åt hyllan att jag inte mindes när jag senast haft så roligt, vilket kanske säger mer om hur jäkla tråkigt har jag haft den senaste tiden! Vi hittade bland annat Kulpotatisen som kusin Linn tipsade om till jättebean. Här kommer lite bilder på alla roliga saker vi hittade på Storhushållshyllan (tror den hette så). Vi köpte självfallet allt som vi fotade! Jag ser verkligen fram emot dom här veckorna med potatis och tonfisk, och tro inte att det blir smaklöst för vi köpte både en jättedunk med tacosås och en jätteburk med aromat - Mmmm jag ÄLSKAR aromat! Mums! Till frukost blir det våfflor resten av året och en härligt efterrätt varje helgdag till mig - konserverade mandarinklyftor! Det är bara att kika förbi om ni vill ha något av smaskigheterna! Vi har så det räcker nu!

Niklas tyckte inte tonfiskburken var speiellt stor, han hade tydligen köpt en större?


Kommentarer
Millah - väntar första barnet ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-09-12 @ 12:58:55
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0