Så fick Sarah - superkroppen!

När är du yr?
Hela jävla tiden.

Fast där ljög jag för när jag vaknade var det ganska bra men sen började det snurra i huvudet och jag började se stjärnor fast jag bara stod vid micron och väntade på blåbärssoppan. Jag försöker göra, eller jag tvingar mig till att göra sjukgymnastens vidriga övningar som gör mig illamående eftersom jag sak framkalla yrsel. Mer yrsel.
När jag vaknade gick jag runt och var löjligt (vill skriva sjukt men det är inte så passande) glad över att jag just gick. Spännade att det kan vara något att bli glad över. Fast det är väl konstigt att jag ens är glad för enligt läkarna så är jag deprimerad eller stressad. Kanske att jag inte äter som jag ska. Något av dom. Eller att jag hittar på. Kanske. Fast allt är ju fel.

Min hund sitter och morrar och skäller ut genom balkongdörren och jag vette fan vad han tror att han ser. En fågel kanske. Eller så vet han om att kossorna finns bakom balkongstaketet. Hur som ska jag ta och gå ut och gå ordenligt med honom nu eftersom det var ett tag sen nu. Har varit upptagen med akuten, hc och andra spännande saker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0