Rymdskrot föll ner i huvudet.

Det är så härligt att vara sömnlös. Fantastiskt. Klockan tio eller nå sånt ska Nikolina vara på badhuset för första danstillfället. Kul. Jag har sett fram mot det hela veckan, men inte så mycket nu de sista timmarna. Jag hoppas på att dom andra föräldrarna inte tror att jag är en pundare imorgon när jag sitter där blek, skakig med lite ryckningar, påsar under ögonen och ja ni vet. Knaprandes ipren eller nått. Nä. Dom kommer nog bara tro att jag är en till vilken förälder som helst. Jag är ju varken pundare eller förälder så vad dom än gissar är det fel!

Tips på roliga saker du kan göra klockan tre, eller klockan fyra, på morgonen.

x Leta på en fin Ikea-låda du kan tömma.
x Ta den fina Ikea-lådan och sortera ner alla engångsartiklar du hittar i köket.
x Sortera sakerna i skåpen bredvid.





Jag inser nu att klockan är fyra på natten lördag/söndag. Det är inte märkvärigt att vara vaken nu. Om man är full.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0