Jag borde nog sluta som rubriksättare på den där tidningen, eller vänta nu.. ?

Det är fucking jävla fantastiskt att vara sömnlös! Fram till klockan fem-någonting kan man ändå säga till sig själv att det är "på natten" men det finns inget "klockan sex på natten".
Idag har jag ingen lista på vad man kan göra. Jag här läst bloggar, många bloggar. Och nättidningar. Hittade några riktiga nyheter i Aftonbladet, som tusan va! Hittade mycket dravel om teknik som dom visst inte kan något om eller inte lägger ner någon tid på research för.

Annars så sitter jag mest och väntar på att det ska komma brev om att jag kommit fram i köerna jag står och väntar i, så att jag får komma till sen. För sen blir allt bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0