Gråter - när hon får höra sin egen röst!

Jag hade planer idag. Dom rök. 
Tanken var att bestiga ett av de små bergen här men det blev svampplockning istället. Det var fler människor i skogen och jag tycker inte alls om när andra människor får för sig att ta plats i världen. Dom lät en massa. I skogen. Där ska de vara ro, typ som på ett bibliotek. Tydligen hade dom lite problem med sina hundar. Och deras röster. Så gälla röster. Min hund satt i koppel så jag hade inga problem med den bråkstaken! Det verkade inte som att störmänniskorna hittade speciellt mycket svamp. Vi fick med två stora matpåsar! Mohahaha!

Andra tankeplanen jag hade var att försöka göra något nu på kvällen men jag tittar på plastikkirurgi-program istället och känner mig nöjd över att se ut som jag gör så jag slipper operera mig snygg. Stackars alla dessa människor, fula, feta, felopererade människor och på det kan man ha en störig röst i skogen. Stackars dom. Tur att jag och mina systrar är så.. vad är ordet? Ah justja, perfekta!

Jag har inte bara roat mig med plastikdoktorerna utan jag har bokat in något som jag kan se fram emot! Det är nog viktigt nu. Och det här kommer bli perfekt, för stress kommer inte existera där! Tack Niklas! <3




Kommentarer
Mamma

Ähh!..dom där har du köpt på Willys ;)

2011-10-02 @ 19:33:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0