Barnen busade till sig allt - GODIS!

Idag efter en tur på coop kom jag hem med en stor godispåse. Mycket nöjd med denna påse såg jag framför mig hur jag skulle gotta ner mig i soffan i morgon och komma igen lite efter helgen och Niklas 30års-firande. Plötsligt knackar det på dörren och när vi öppnar hör jag tre glada röster ropa "BUS ELLER GODIS?!!!!". Jag valde godis. Allt mitt godis efter några till barn. Dom var så söta! Eftersom jag inte vill bli känd som den där snålkärringen i det gröna huset så slängde jag ju ner massor med godis till dom små rackarna, då är det tur att coop säljer mer godis till en. Så efter ytterligare en runda på coop (och ica) är jag nu två godispåsar rikare. En till barnen som möjligen kan komma förbi och vilja stjäla mer godis och en påse till mig - och bara mig! 




Kommentarer
Linda

Vilka fula påsar! Jag köpte plockgodis på Willys och fick stoppa det i en HelloKitty burk! Jag ska fota å visa dej sen ^^ hihihi

2011-10-31 @ 20:15:20
URL: http://lindamariastenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0