Morgonrocken är det nya svarta.

Ibland när jag och Niklas ska sova så fastnar vi i en massa prat istället, kan ni tänka er mig prata. Va? Jättekonstigt. Det är mest hans fel. Oj va spännande nu kom Jehovas hit, igen. Inget prat om att djur är kloka den här gången. Dom tittade mest på min morgonrock och sa "ja då får du ha det.... så bra då" när jag snällt sa nej till deras hokuspokus. Tydligen är inte morgonrock något som Jehovas går runt i klockan tolv på dagen. Dom borde testa, det är grymt!.
Hur som då, när vi pratar så blir det inte alltid så smarta saker som sägs, här är ett fint exempel.

S -Jag är vaken så mycket att jag är vaken 25h/dygn
N -Du är i alla fall knäpp 25h/dygn.
N -Du är lite behind.
S -Nähäää jag är så before!
Lite tänketidspaus
S -Ehhh.. Vilket inte alls betyder före.

So freaking smart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0