Vad är det för fel - hon flyttar från slusket?

Här är en passande väg att rasta Sonic på, ligger precis bredvid mitt hus.



Så här skulle det kunna se ut.



Här är åkern vi har som utsikt från tomten, det här är dock från vägen.




Och nu ska ni minnas hur det ser ut där jag bor, Sandviken centrum alltså.



Om Sandviken anstränger sig ser det även se ut så här i centrum.




Är det inte ganska självklart varför jag flyttar?!

Andra punker som gör att med glädje flyttar från "stan" är

x Jag möter inte "dagens alkis" på morgonpromenaden.

x Jag behöver inte fundera ut vart jag ska åka för att få ligga på en gräsmatta och sola för mig själv.
x Sonic får enorma ytor att springa precis hur han vill på.
x Jag får bo med Niklas. Hur bra som helst, bäst faktiskt.
x Mitt hus kostade 1,1miljon mindre än Niklas kompis radhus. 

Och visst det är en bit in till stan och sånt men nu ska ni få höra en hemlis som ingen verkar veta:
Det går bussar och jag kan konsten att cykla! Det finns även taxi, Niklas kör bil och jag har ju faktisk ett körkorskonto som bara ligger och väntar på mig, jag ska bara orka med det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0