Ung kvinna förlorar snart förståndet - finns räddningen i kyrkan?

Så underbart! Min syster är helt fantastisk, äntligen har hon visat sin sanna kreativa sida! Det är Sanna jag pratar om! Det är ju så att Suzanne är gudomlig på att teckna/måla och jag, ja jag är ju halvbra på det mesta utom att teckna, men Sanna hon har lixom hållit sig ganska lugn på skapar sidan men nu har hon visat vart hon lägger sin kreativitet. I tänkandet! Hon har kommit på en helt ny diet förstår ni! Den är briljant och jag förstår faktiskt inte alls varför Kissie hålle rpå och fjantar med sina barnmatsburkar? Sanna har kommit på droppdieten! Bara att koppla in lite dropp i armen så kommer näringen, fettsnål till tusen! Hur briljant är inte detta?

Min diet har bestått av godis, godis och mera godis. Byxorna sitter löserna än innan så vad spelar det för roll? Jag vekar ju inte kunna gå upp i vikt alls nu så det är ju bara att käka på.. Ja tills nu då när ekonomin sätter stopp för det. Bättre att lägga pengarna på mina svindyra fucking jävla laktosfria filar och mjölkar.. Fan. Alla vitaminer börjar ta slut med. Hoppas jag håller mig frisk tills jag har råd med nya. Dom har ju varit underbara! Underbara säger jag! Vill ni bidra till min hälsa går det bra att köpa något av följande: ren B5 i pillerform, esberitox, bricanyl (något mer livsavgörande än de andra), Zyrlex. Möjligen järntabletter med. Kanske funkar det att bara sno en påse dropp av Sanna?

Jag och Niklas kikade på ett hus igår men det låg väl mer eller mindre på riks80 det med, plus att det verkar ingå en hel del fukt i huset med möjligheter till ganska stora fuktskador, så det blir inte det huset. Fast sovrummet hade kunnat bli himmelskt! Idag ska vi iväg och kika på ett Jäderforshus. Tror vi mest åker på det bara för att åka och kanske lära oss något nytt om Jäderfors. Lära oss något alls om hur det skulle vara att bo i Jäderfors. Och lyssna på bullernivån från vägen, dock inte motorvägen. På söndag väntar världens mysigaste tomt med vad som ser ut att vara världens mysigaste hus, ligger dock oroväckande nära den där jäkla motorvägen riks80 det med. Vi borde nog flytta ut i ingenstans där det inte finns några vägar. Kanske en ö? Eller så måste man klättra i träd för att kiomma till huset.. Kanske landra med helikopter? Spännande! Aja först ska jag iväg till Valbo kyrka och hälsa på! 

Niklas blev nöjd igår när han kom på att han har "två innestående" på Fröken C, mysiga och mindre mysiga. Ena handlade om nå rått ägg? 


påsk i Jönköping!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0