Surrsjukan utlöstets av - mäklare.

Orkar fortfarande inte skriva om helgen faktiskt. Jag är fortfarande sjuk. Syrran med. Jag ska plugga massor idag så jag kommer säkert orka senare. Planen är väl typ att lämna Sonic på dagis så jag har fritt hela dagen till plugg å sen ja, plugga. Suck. Jag ska till Johanna ikväll och vara barnvakt imorgon bitti, väcka barnen är inte skiiitsvårt! :)

Igår var jag och Niklas iväg med en man som heter Göran och kollade fukt i det fina gröna huset, jag släpade med mig Cecilia så hon fick inspektera och dömma med. Vi hittade fukt, vilket var ganska givet då det är ett gammalt hus men det var okej trots fukten. Cecilia tyckte det verkade trivsamt och kunde inte hitta några större fel. Låter bra, right? Efter har vi pratat med mäklaren både på kontoret och i telefonen. Eller Niklas mest då jag inte vet vad jag ska säga typ. Niklas har koll. Min hjärna låter bara som ett surr när mäklaren finns i närheten och jag glömmer alla argument för lägre pris eller vad det nu kan vara. Nervös, jag? Njäääaah! 
Just nu känner jag mig bara jäklligt otålig. 
Hoppas även på goda nyheter från min mor.

Här om dagen saknade jag Vietnam så intensitv att jag bara vela
skrika när jag stod instängd på jobbet


Påtal om jobb så sökte jag ett nytt nyligen och fick det men bittert nog tackade jag nej igår eftersom jag så gärna vill ha ett hus med Niklas. men jag var välkommen att söka nästa år igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0