Samma sak som igår - knark, prostituerade och kunglig fest!

Jag börjar tröttna på Simons "bla bla bla", är jag ensam om det eller? Men fasiken vilket bra sällskap han och Martin har varit idag. Big Brother live när man packar lådor är så jäkla awesome så det finns inte! Dom har babblat om Martin och Saras relation till varandra nu i någon timme(?) "Ant vill du ligg mä hon ellä bli ihop mä hon"

Räknade lådorna och jag tror det har blivit 16st nu. Slängt ner mina småpryttlar som har stått i påsar och skit nu, och även snyggat till i hallen så Niklas slipper komma hem till ett bombnedslag.. eller det är det fortfarande men bomben var lite mindre nu! Hmm.. Jag tycker jag har varit duktigt nu! Blir väl några lådor till imorgon efter vi har varit hem till vårt hus för första gången! Imorgon hämtar Niklas nycklarna när jag jobbar, och när jag har slutat far vi dit! Hem. På torsdag flyttar vi hem. 

Joakim C var här en stund när det åska och höll mig sällskap. Vi kikade på roliga saker jag hittat när jag packat och hittade medan jag packade när han var här. Det är bra med lite pratsällskap när man packar, lika bra som packskumpa!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0