Letar efter vän - ställer upp i "spårlöst"

Jag ska packa egentligen, jag vet. Men jag kunde inte låta bli att öppna datorn och googla det där namnet som jag saknar så mycket att det nu förtiden för ofta gör ont av saknad. Det finns en ny träff men jag har redan testat den och fick inte mycket respons där. Men ett telefonnr är ju tusen gånger mer än vad jag haft tidigare. Men vad ska man med ett nummer till när ingen behagar att svara? Jag tänker så ofta på namnet, så ofta det finns plats mellan huslån, renoveringar, bubbelplats, flyttlådor och Niklas. Det är inte så mycket utrymme kvar men varje gång allt stannar då finns namnet där och ekar. Jag saknar så mycket. 

Jag ska nog skriva ett brev innan lådorna börjar fyllas igen.
Jävla dig.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0