Lämnade hela hemmet - på tippen!

Idag blir det ett spännande liv! Gud vad jag hoppas att jag jobbar med en massa roliga människor idag så att jobbdelen av dagen blir helt fantastiskt! För annars kan det här blir motsatasen till förra torsdagen! 
Målet för idag är att pula ner all skit jag har kvar i lägenheten i sopsäckar så det kan hivas iväg på lördag! Spännande va? Lönen kom idag så jag ska väl betala en och annan räkning med. Skoj! I och för sig fick jag ett tips när jag läste lite facebookstatusar. Om man betalar räkningarna när man är som fullast i månaden (måste alltså bli skiiitfull ikväll) och sedan bara förtränger skiten resten av månaden då är det visst som att doma ldrig finns. Sas det. Kanske ska testa?

Well.. Lite kaffe och How I Met Your Mother då! 

Jo justja jag ska skriva papper för lägenheten med! Tjohoo!! Snart är allt sånt här klart. Sedan ska vi bara jobba på huset men jag längtar tills man kan tänka på bara det och inte en massa papper och bankmöten hit och dit hela tiden. Ändå gör Niklas det mesta, hur orkar han?

Minns faktiskt inte helt vart vi är, men jag tror det är när vi väntar på första planet som ska ta oss tillbaka till Sverige! Det var löjligt gott med lax/brie-macka och vitt vin. Smakade Sverige.



Nu kom en katt och var lite smidig som Sonic. Niklas du har ljugit, katter är inte ett dugg smidiga!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0