Framtidsmaskin uppfunnen - av indianer!

Herregud jag vet knappt vad som händer nu! 
Igår var det en kille med typ hela sin släkt här och kikade på lägenheten, samtidigt som en annan människa med samma namn ringt och vela kolla på lägenheten så i en invecklad historia trodde jag att dom var samma människa ett tag. Ganska nyligen var människa nr 2 här och kollade på lägenheten och nu är det så att han vet om dom andra med dom andra vet inte helt och håller om nr 2. Nr 1 gav ett riktigt dåligt bud, så dåligt att jag blev riktigt sur på dom, men nr 2 verkade helt okej med givet bud från mig. Jaja men det är ju bra att jag har två på lägenheten, eller hur. Men nu är det ju så att jag försöker sälja den så snabbt jag kan och varför då? Jo för helt plötsligt ska jag flytta ut på vischan med världens bästa människa, i ett hus. Hur fan hände det här och när hände det? Allt går riktigt fort nu. Men det vill jag att det ska göra med för jag vill flytta till vårat hus nu nu nu nu nu! Och hur sjuuuukt är det inte då? Det låter väldrig främmande. Vårt hus. HUS! Vadå hus? Jo, hus! Mitt och Niklas, hus! Stört! Hus! Haha. Hahahahaha.

Det är en tjej på tv som ser ut som en kille. Jepp.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0