Följ (sjuk)systers sjukdiet - frisk blir du aldrig ändå!

Suzanne säger att man får äta vad man vill när man är sjuk! Jag äter därför en hel påse ostkrokar och en hel chokladkaka till middag idag! Okej, det blir lite kvar till imorgon men bara för att jag sparar chokladen så jag får njuta två dagar! Haha!
Min hostmedicin smakar skit! Lepheton. Den är smaksatt med en massa mongosaker. Anis, honug och apelsin. Är dom dum i huvudet eller? Är det bara jag som är smart i heeela världen? Snälla..
Jo jag skyller ju allt hostande på Niklas och hans "bistis" för jag VET att det är erat fel, det är ni som har smittat mig! Niklas säger att "bistis" hade hostan först.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0