Filmade olaglig inne på statlig mark.

Man vet aldrig vart en dag tar en! Igår när jag stod och skrek i bara frustration på jobbet så trodde jag absolut inte att Filip & Fredrik skulle tåga in med ett helt kamerateam några timmar senare. Jag skulle inte i min vildaste fantasi kunnat fantiserat fram att dom skulle "hänga" med Pewo för att dom hade träffat på han på bussen (?) jag menar, wtf? Vad gjorde dom i Sandviken, hur kommer man på idén ens? Inte heller trodde jag när jag vaknade igår att jag skulle hamna på heartbreak vid dyngsbytet och dansa mig galet trött, att jag skulle sova 4h nästkommande natt. Inte trodde jag att jag skulle hänga på krogen med en massa sköna människor och två riktigt tråkiga killar vid nman Filip & Fredrik! Men det var precis vad som hände!

Som fan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0