BAJS - Bara allmänna järnvägar Sverige.

Idag har jag verkligen gjort allt för att visa Niklas hur okvinnlig jag är. Eller ful jag är. Jag vet inte. Fy fan. Blev ganska sliten på jobbet efter en helt galen dag där, så när vi äntligen kom hem efter en promenad så dog jag väl mer eller mindre i soffan. Sörplade i mig sås och slängde ner lite kött och ris när jag ändå höll i besticken. Jag har sett riktigt jäkla förjävlig ut hela jag och för att göra mig lite gräsligare till utseende så stulade jag Niklas pyjamasbyxor och någon tröja - utan bh. Chaaarmigt! Ser ut som en slusk. 

Jag gjorde lite kvällsfika, lookie!
Varvade jordgubbar i chokladpuddingen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0