Plågades av andra turister i flera timmar - "har nog fått men för livet" säger det semestrande paret.

Vi har upptäckt något negativt med den här hyddan. Det är fruktansvärt men inte lika irriterande som finnarna och deras barn. Det ligger ett hotell bakom oss och under dagen har dom spelat underbar semsterrelaxmusik men på kvällen växlar dom visst om till Japans kareoke!!!! JAAA!!! Japaner som sjunger! Jag bara älskar när japaner sjunger. Fulla japaner som sjunger. Inte ett endaste jävla dugg tycker jag om sjungande japaner! Inte ett dugg säger jag. Vi trodde dom skulle bli tysta klockan tio men det verkar inte så. Jag hoppas inte att det här är ett återkommande event, det skulle ju vara olyckligt om jag blev galen på semestern. Jag såg dom som bor i våran gamla hydda när vi gick upp från stranden. Dom borde bo så här långt bak som vi gör. Dom var som jag sa "Hillbillies, white trash, äckliga rökare" och jag och Niklas är inte det. Vi borde synas från stranden, vi gör mycket bättre reklam för hotellet. Så det så! Annars är läget bra! Haha! Vi har, eller jag har, funderat på att gå över till kareoken och sjunga "Jag vill ha en synt farsan"-låten! 

Ps man får spola ner toapapper i toan i den nya hyddan. Trevligt! 
Jag kanske låter lite bitter men jag har fått mens och den är precis lika trökig oavsett om man är i Sverige eller Vietnam kan jag säga! Värre här lär jag nog säga för dom har bara choklad med nötter i och ingen godis. Jo jag hittade mentos igår!

Hej öl, hej Jack Bauer! Hej Oreo-kex!


Kommentarer
Johanna

Hahaha, förstod jag väl att du hade fått..för har jag så har du..mens alltså. Vi har ju synkat ihop oss totalt!

2011-03-10 @ 16:07:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0