Öga mot öga med - döden!

Det går inte bra just nu. Eller är det jag som inte orkar försöka släta över allt och se saker positivt som innan? Igår natt när jag skulle borsta tänderna hittade jag en 3cm lång ganska tjock skitkonstiga insekt eller vad tusan det var. Det såg nästan ut som en förvuxen tvestjärt fast lite sladdrigare? Den hade inget fram och bak verkade det som, utan den bara bytte håll hela tiden, bara stannade och började "gå baklänges". Efter kanske 20min av vaknade, han irrade runt på toa jag stod utanför och glodde så tog han sig ut och jag samlade allt mod jag hade och slängde ett glas över honom och skrek lite. Skakade, darrade och förbannade hyddan och den ganska näraliggande djungeln. kände att faran var över ändå när han var fast där under glaset så nöjd men skärrad tog jag min tandborse ich började borsta tänderna när jag tittar ner och står bredvid en utländsk fucking jävla vidrig spindel som var mycket större än någon jag sett här tidigare. Jag grät lite, hatade livet, räknade dagarna tills jag får flytta ner till stranden och ödlorna igen och drog fram mitt vapen: Calvin Kline In 2 U och sprayade ett moln över honom! Eftersom han inte dog av det slängde jag mig fram efter mitt andra vapen - nagellackborttagningsmedel och slängde på honom i omgångar och dränkte han med vatten tills han låg i kramp och jag vågade slänga det andra och sista glaset vi hade i hyddan! Seger! Jag grät, snorade, hade ont i huvudet och mådde illa men kröp ner i sängen och var extremt tacksam över myggnätet som vi har över sängen! 

Imorse vaknade vi av byggare som tyckte att klockan sju på morgonen är en lämplig tid att börja bygga och ha sig. Dom skulle sluta med det sa den trevliga människan i receptionen! 
Nu ska jag kolla på lite hus på hemnet, dricka massor av vatten, sola och försöka förtränga nattens händelser!


Kommentarer
Johanna

Hehee! Inte ens i Vietnam får Niklas vara ifred för dom här jäkla byggarna :D Haha!

2011-03-10 @ 16:09:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0