Lazy days.

Dagarna är så lat nu! Vi har tänkt hela veckan att vi "imorgon ska göra någonting" men det blir aldrig så, idag var vi för utsövda för att orka ta taxi till vattenfallet! Imorgon ska vi kanske göra det. Kanske. Fick veta när jag läste Suzannes blogg att det visst är lördag idag och inte fredag, det var som tusan! Jag funderade lite på hur vi någonsin ska orka ta tag i något vettig hemma men Niklas tror att den svenska friska luften ska få oss alerta igen! Vi får väl se. Jag är ju inte känd för att vara så pigg ändå! Fast nu har jag ju mammas hälsokostprylar hemma som väntar på mig, kanske jag blir som snurresprätt sen? Livet här är bra slapp, är väl vade jag vill säga!
Jag hängde nere på stranden en stund på eftermiddagen och läste en bok, det var väl den stora händelsen under dagen, förutom projektet "köpa 10liter vatten". 10liter räcker ungefär två dagar på två personer. Niklas kom ner och sa att han älskar mig och gav mig en puss när jag låg på stranden, sen gick han upp igen. Mys.
Igår köpte vi hårspray som kreativt alternativ till insektsspray. Nu kan vi döda äckliga djur för 15kr flaskan istället för 300kr flaskan!

Igår läste vi lite om tsunamin i Japan. Eller Niklas läste. Kanske var det i förrgår? Ja men när den inträffade iaf. Vi kikade på kartan vart vi låg och kände oss lättade över att vi täcks av två landsmassor och att vi ligger på "fel" sida ön ändå. Vi var ockå glada att Australien inte träffas av någon våg och om dom ändå hade gjort det så är Niklas och Johannas bror på andra sidan ön.

Mitt missbruk av cola light har börja återupptas. Vet inte om det är så bra. Jag börjar tröttna på att dte inte finns mat som är mat (stekt ris med bläckfisk räknas inte som mat) eller godis. Jag fattar faktiskt inte vad osm har hänt med allt godis? Det måste vara därför dom är så små här, bristen på godis. Nu är jag hungrig, vi ska kolla in något ställe efter vägen som sägs sig ha annan mat än asiatisk.

Johanna Larsson och Suzanne Fagerlund! Jag har en färdplan när vi kommer hem till Sverige och Hemmakväll är med där kan jag lova! 


Kanske ska vi titta på vattenfallet imorgon. Kanske.


Kommentarer
Johanna

Vilka sköna dagar ni verkar ha och ni har många kvar! Färdplan..okej,Hemmakväll är redan inplanerad för din skull darling..och lasagne :D Det är inte bara en Fagerlund som vill ha lasagne,ikväll intar Suzanne en plats vid bordet för att käka just lasagne :D Sen blir de soffläge för oss båda då vi ska heja ut cp-Katerina ur Big Brother! Jag var lite orolig ett tag ang tsunamin men den är påväg åt andra hållet, mot hawaii. Riktigt tur de annars hade jag behövt vara orolig för två bröder och en wife <3 Här hemma trallar de på som vanligt, igår hade vi en mysdag med Annelie och barnen målade gipsfigurer som vi gjort, sen åkte Jordan till Jenny och Anders under hela kvällen och Nikolina drog iväg på prinsesskalas hos Wanna.Sen kom Annelie igen på kvällen och Emelie kom med sina kids ett tag.Men du..fan vad jag längtar efter att ha dig här hemma! Puss!

2011-03-13 @ 08:08:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0