Kavajer och kanoter blev massage.

Latdag! Älskar latdagar, älskar att vara här och bara lata mig! Dessutom med den bästa människan i hela världen! Hur bra? Bäst! Efter morgonens incidenter så har vi suttit och surfat, vilat, jag har pluggat lite. Vi tog en tur på stranden och försökte få hyra kanoter men det gick inte så vi bokade massage till kvällen istället. Inte sån strandmassage utan det här verkar vara ett riktigt ställe. Niklas ska få "swedish massage" och jag ska få "soul to soul" massagen. Vi får se vad det är, min ska fokusera på fötter och rygg! Kommer bli skönt! Imorgon ska vi kanske till nationalparken, men vi lär kolla upp den lite närmare först. 

Jag har bränt mig lite på magen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0