Japanerna lämnar paradiset möts av - kaos & ingenting.

Ni blir väl inte förvånad om jag säger att jag vaknade och hade ont i halsen och kände mig hängig? Nä jag förstår det. Måste hem till mammas hälsokostprylar! Men eftersom dom finns på andra sidan jorden så har jag köpt en hel ananas av frukttanten som bara har 2,5 fingrar på ena handen. Köpte vattenmelon med. Jag brukar köpa dom där vattenmelonerna och trycka i mig hela på 15-30min vilket resulterar varenda jäkla gång i att jag mår lite illa och magen sväller till gravidstorlek, men jag kan inte låta bli för dom är så goda! Niklas promenerar, lite så där superkonstigt att han helt plötsligt reser sig och ska promenera? Han kanske ska köpa sig en Vietnamesiska och ta hem, vem vet? Kanske kidnappa en Japan? Det finns jättemånga Japaner här och jag hoppas att ingen av dom bor i de drabbade områderna, men med tanke på hur mycket pengar dom verkar ha (baserat på hotellvalen dom gör) så talar mycket för att en del av dom nog är från Tokyo i alla fall. Vart dom än är i från i Japan är det nog en riktigt kass nyhet att mötas av på semestern, vem vill åka hem från paradiset till ett land i katastrofläge? Skönt att få åka hem till Sverige, där verkar det mest ske sexbrott som vanligt.

Plugga sen sola!  





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0