Helikopter krashade ner i paradiset - ar det kriget som kommer nu?

Hej hej!
Igar var vi pa en battur och snorklade. Jag snorklade!! Forvanad? Niklas brande sig, forvanad? Jag fattar faktiskt ite hur vi brannde oss for vi smorde in oss sa mycket att de andra maste ha tankt "galna svenskar". Forsta forsoken till andetag resulterade i hyperventilering, men sen gick det bra trots deras skruttiga utrustning! Vi ska kanske aka upp till Turle Island och da tanker jag kopa eget snorkelsatt innan! Dagen kommer nog spenderas som kvallen igar, mat, lata oss, lasning, lite spel och kanske en drink? Eftersom vi bada ar brannoffer idag sa blir skuggan varan van, aven om vissa ar mer branda an andra.
Jag kopte en superfin ring igar pa en parlodlning! Akta tant/Sarah-ring! :) Har jag namnt att jag har kopt en kavaj i samma kategori? Ah, jag hor Johannas reakton pa den. Jag horde den redan nar jag hittade den! Btw, jag behover en hatt men den enda som inte ser ut som stryk kostade en formogenhet, kanske 300.000 dong eller natt, jag minns inte riktigt men dyr var den! Det ar lite svart att halla koll pa hur mycket valutan ar vard, som igar kvall var jag nastan pa vag att vanta pa vaxeln som skulle ha varit 3000 dong. 1000 dong ar vart ungefar 35ore. Inte sa mycket att sitta och vanta pa alltsa.

Det askade i natt med, vaknade av det och fattade nog inte alls vad som hande. Det lat som om kriget hade startat igen eller som att hyddan revs. Jag lag ihopkurad med handerna for oronen tills askan tonade bort lite, vande mig till Niklas och fragade av som hande.. typ. Och vid sextiden vaknade jag av att en helikopter flog precis utanfor fonstret men det visade sig vara en fiskebat som nog tucktuckade efter stranden. Handelserik natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0