Forbloder - i paradiset.

Idag har jag varit sa jakla trott. Satte mig upp i sangen men orkade inte oppna ogonen. Har inte med mig nagra jarntabletter hit sa mesnhelvetet har gjort mig lite trott. Hoppas allt ar som vanligt imorgon igen. Jag lagntar lite efter alla mina tabletter i dess olika former som vantar mig hemma for dagliga intag! Det finns hjalp mot allt i min medicinlada! Jag tog mig upp till frukosten, intog frukosten och dog troligen pa sangen. Sov gjorde jag i alla fall. Niklas str;k mig i haret langre an vad jag trodde nagon orkade. Vaknade. Dodade myror med harspray och nagellackbottagningsmedel. Sen har vi spenderat dagen nere pa stranden. Tror jag borjar bli ganska brun! mohaha! Hungrig och trott som jag ar har jag hemlangtan och ar lite nedstamd. Vi har bestamt att vi ska tillbaka till den superdyra restaurangen och ata idag sa jag far i mig riktig mat i alla fall! Tanker ata tills jag spyr!

Jag och Niklas har startat en tavling, jag ska starta en separat blogg for min del senare. Vem kan bli mest fit till sommaren? Gissa vem som ska vinna? JAG! Sa nu ska det tranas som tusan for att sla den dar jakla karln!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0