Se när freaksen försöker plocka blommor - live!

Hm. Om jag betalar en massa kan jag få en något enormt försenad app till bloggen. Schyrre. Antar att den inte funkar. Bitter idag jag. Kan bli det av jobbet. Dagen före midsommar är minst sagt hektisk för en stackars knegare. Fanns några ljusglimtar och många jordgubbar. Det bittra är att min Stjärna inte finns kvar där när jag kommer tillbaka på måndag, semester när jag inte har det var är det för påhitt? Pff! Löjligt. Tur hon kommer tillbaka. 
Jag jobbade i alla fall nästan tolv timmar sedan hoppade jag på cykeln och for hem med en låda alkohol och en hund! En av flaskorna visas på bilden, den ska intas ihop med en freaktårta som alla människor kan äta, även freaks. Jag missade när tårtan hade sitt huvudnummer så jag har beställt en ny och får lixom någon form av repris, fast med alkohol till då. Det måste vara fint att vara kompis med mig ibland, få order och så. Trevlig så jag.

Himlen var nyss blå, nu är den lite grå. Det är konstigt att bo i Sverige. Jag minns när jag flydde då det var bäcksvart klockan tre på dagen och aldrig sol. Nu är det förvisso ingen sol heller men det är ljust heeela tiden.
Imorgon är det midsommar och jag ska väl göra som alla andra och dricka lite vin, plocka blommor och kanske åka efter en båt och basta lite. Hur som ska jag göra allt med min kära sambo! Som jag nu ska krypa ner i sängen med och myyyyysa! Det är jag värd. Vem försöker jag lura? Det är jag alltid värd!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0