Öppna KFC - eller jag lämnar Sverige!

Jag är så jävla hunrig och maten står och blir mat. Vi, jag och Niklas, har lyssnat på Backstreet boys As long as you love me vilket slänger oss båda tillbaka till en KFC-restaurang i Vietnam och vad blir jag då? Jo gaaaaalet sugen på Popcorn Choicken! Så jääävla gott! Åh! Varför finns det inget KFC i Sverige? Som svar på frågan säger Wikipedia att KFC gjorde försök att etablera kedjan i Sverige under vintern 80/81 och att det var god kundtillströmningen men när kyckligen blev dyr i Sverige så minskade kunderna och restaurangerna stängde. ÅTTIOTALET? Dags att försöka igen! Om Bangladesh får ha KFC borde jag som Svensk också ha rätt till det! Så det så!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0