Nätshoppade gratis på nätet - "lånade" sambons kort!

Man kan fråga sig varför så många trodde att det skulle komma ett inlägg idag? Har ingen någonting alls att göra idag
kanske? Jag hade att göra fram till 15.00 ungefär sen har det varit ganska dött. 
Började dagen med att lämna Sonic på Djurkliniken i stan för kastrering. Det var hemskt, för mig. Sonic vifftade på svansen och blev bästa kompis med veterinären. Senare charmade han resten av personalen. Han var sövd, han ser ju lixom söt ut i alla fall. Jag for till jobbet och förklarade för min chef att det faktiskt inte var så mycket att göra som han trodde, troligen är han blind eller har något mystiskt fel som gångar allt med tio som han ser. Klockan slog 13.30 och jag försökte komma iväg fårn jobbet men eftersom hjälp bara kommer från ett håll så blev jag kvar ett tag för länge och fick slänga mig in på banken, kolla saldostatus på konto, panikringa till Niklas då alla mina pengar inte landat på mitt konto än och rejsa iväg på cykel för att hämta en helt nerdrogad vovve. Skumpade 7km hem och landade i soffan med en matdosa och ett galet lågt blodsocker. Stannade i soffan till Niklas kom hem.. och ja efter det med faktiskt. 

Har nätshoppat ala Sarah. Plockar i allt jag vill ha i den visuella shoppingkorgen och går till kassan där jag kollar på alla saker ungefär en miljon gånger, kollar på priserna lika många gånger och stoppar tillbaka alla saker på sina ställe. Mycket enklare att hänga tillbaka saker när man bara behöver klicka på "ta bort från listan" istället för att rusa runt hela butiken och leta på rätt hängare!
Inhandade ett spotifypremium-konto hur som så jag kan spela samma låt tills Niklas inte står ut mer! Grattis älskling!
ps, jag betalade med ditt kort som vanligt!






Hund med tratt, utan punkkulor, är en ledsen hund men alltid lika mycket poserhund!


Kommentarer
Ann Niska-Fagerlund

Lilla Sonic <3

2011-06-15 @ 20:59:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0