Gruppliv, muppliv.

Har precis fyllt i alla papper man kan tänka sig kan behövas fyllas i för en flytt till hus, eller nä det är inte sant men alla dom där papperena som inte var akutviktiga, dom som blev liggande. Sandviken Energi tyckte kanske inte helt lika som mig men va fan, dom får ju hur som betalt! Right.
Värsta jag har fyllt i var "grupplivsskiten" dvs, grupplivsförsäkringen. Det känns ju helt sjukt att sitta och fylla i papper så att Niklas får pengar om jag dör så han kan lösa ut min del av huslånet. Så stört. Hans papper ligger i samma bunt så han ska fylla i dom när han kommer hem. Men vadå. Vad ska jag med vårat hus till om det inte kan vara vårat längre? Jag är redan som det är rädd varje dag att han inte ska kliva innanför dörren på kvällen och komma hem, dom här papperena hjälper ju knappast till lugn. Det borde finnas försäkringar på att om man verkligen verkligen älskar någon så kommer man aldrig att förlora honom/henne, det vore en bra försäkring!


Nu travade det förbi en tjej på en hässt utanför mitt köksfönster.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0