Chockskräcken i gamla - barndomskvarter.

Det är så varmt! Det är så skönt men det är så ovand som svensk. Jag fusktränade förvisso i Vietnam! 
Har egentligen tänklt knåpa ihop ett inlägg om lördagen som var, tror jag ska ha bild till det inlägget någonstans.Visst har jag varit duktig som har fått med bilder i massor av inlägg nu? "Jaaaaa!! Jätteduktig".

Alltså. Ja det är varmt, det är ungefär det som händer i mitt liv nu under mina två lediga dagar som tar slut imorgon och helgarbetet sätter igång! Tror jag ska hjälpa Niklas med maten nu.

Jo justja, var ute i "the old hoods" när jag hälsa på mamma i måndags. Vi stannade på Ica Björksätra och jag väntade i bilen eftersom jag inte vågade lämna Sonic själv i bilen, på parkeringen, bland galna kids och påtända knarkiz. Tänkte nästan låsa bilen och rulla upp rutorna men jag samlade mot och lät rutorna vara nere och låset öppet. Snacka om att utmana ödet! 





Så här ser livet ut i trygga Jäderfors. Höbalar och kossor.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0