Blev rasist - på cykelbanan!

Nä men, är det ett riktigt blogginlägg?
Ojoj ni ska bara veta vart jag sitter och skriver detta, haha! Jag har nyss gjort en ny spellista som jag döpte efter lite inspiration av Timbuktus nya underbara låt resten av ditt liv, jag älskar den låten! Det är den bästa hatlåten ever! Har jag skrivit det innan kanske? Så bra är den iaf! 
Jag ska strax hoppa in i duschen - paus för att lyssna på hatpratet. Hahahahahahahaha!! Väldigt, väldigt, väldigt, väldigt trött ut - och skrubba bort en massa hud! Måste bli snygg och fräsh inför byns största happening som är på lördag, rockabillyfest! Blir sola, grilla, dricka drinkar och dansa på holmen! Jag har stora förväntningar på lördagkvällen. Om solen sviker blir jag sur! 

Idag har jag jobbar för sjunde dagen i rad, men nu börjar jag komma in i det här. Snart kommer jag ha abstinens när jag inte får kärra öl, fronta vin och leta på rätt vodka på lagret. Jag har en ny bästis, förlåt, den heter sodastream + xenergy! En liter energidryck på mindre än en minut och näst in till gratis! Missbruk? Alla gånger!
tog en tur på Lindex och inhandlade en ny bikini och lite bhar, man kan ju inte vara bikinilös när man äger den mest ägiga balkongen i kommun! Så efter inhandladet styrde jag cykel hemåt och testade min nya cykelväg för första gången. Den var äg den med! Den var så idyllisk att jag nästan tror den var fejk! Ska fota imorgon! Glömde helt bort det idag i min lycka över att den mest svenska underbara sommarväg var min väg hem från jobbet och att målet var mitt hus. Otroligt! Mitt och Niklas hus, rättar. Ännu bättre! Kom och hälsa på!
Somnade i solstolen, lagade gudomlig mat ihop med Niklas och solade lite till efter det! 


Nya bikinin. Köpte trosorna med, kan vara bra att ha dom med! 



Kommentarer
Linda

Snygg!!

2011-06-15 @ 20:55:29
URL: http://lindamariastenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0