Vem betalar dina gåvor?

Vid tidigare tillfälle har jag gissat mig fram till att ajg ska få nya bröst av Niklas i 25-årsoresent, hur gulligt är inte det? Många har reagerat lite negativt på detta men JC stöttar mig till fullo och under tet litet missförsånd så trodde jag att även han skulle bidra till dom. Jag hade nog känt att det hade varit lite knasigt, hade han ägt 25% av mitt ena bröst då, eller? Det hela handlade om vad han skulle ge mig i present, men då det inte var bröst jag skulle få av honom utan bara av Niklas så gissade jag vidare på samma tema och detta är vad jag har kommit fram till - Har jag tur får jag en ny röv med!!
Åhhhh!! SPÄNNADE!!!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0