Vad är dina planer i sommar? Bögsgård!

Viktigaste just nu;

Rabbla hela Mister Cool-låten i ett, har tränat genom att konstant lyssnat på den i några dagar nu när jag packar upp varor på jobbet. Så om du jobbar med mig och tycker det ser märkligt ut när jag går runt och mumlar för mig själv så är det bara jag som sjunger med. Har även gått runt idag i vardagsrummet och rabblat med som fasiken i låten så nu går det ganska bra. Ska nog snart fixa det felfritt, utan att snubbla.

Andra viktigaste saken är att dricka öl på pub/uteservering, det löser jag med syster!

Älskar min cykelväg till Sandviken btw. Lyssnade på musik och tänkte på hur jävla bra allt är och drack en cider på vägen in till stan! Så jävla mycket bättre än att lite bittert promenera i 10min inne i stan bara för att ta sig någon vart. Nä hus på "landet" äger!

Har även planerat lite för sommaren. Båstad stod ju på schemat egentligen men jag tror inte vi kommer hinna. Bögsgård står fortfarande med på listan, så även Kissie-partyt och kanske liten tur till Pride?

Syster @ stjärten förra sommaren!



Kommentarer
Anonym

Båstad och den tillhörandetrippen hinns inte med men däremot våra andra planerna :) Jag avlider om jg blit tvungen att höra dig sjunga mister cool en hel biltur! Hahaha :D

2011-07-10 @ 10:58:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0