Otrevliga gäster kan lätt utrotas med Vanish!

Den här helgen har i kortare drag sett ur så här:
Fredagen jobbade jag, fick skjuts hem av C&C, käkade snabbt och grejade till mig till en version "mycket foundation och solpuder" för att täcka zombien som fanns under. Heldre lite fjortis än väldig död som look. Jag och Niklas for hem till Fröken C och drack lite öl med henne och en kul kille. Jag trodde vi skulle ha skoj men dom började prata om att spela kubb! Snacka om moodkiller! Jag hade tur för det hade ju regnat och duggade fortfarande lite (alla mina helger verkar bestå av regn!). Alltså jag HATAR kubb. Det är en störd sysselsättning. Efter att mitt förslag om en uteservering i stan blivit nobbat så åkte vi in till stan och letade på en uteservering! Vi hamnade på lill-puben och drack underbar öl på tapp! Eftersom jag är märkesneutral enligt kontrakt så kan jag säga att det var en jävligt god ale i alla fall! Jo men visst! Det var en konstig finne där som vela stoppa hans grej i Fröken C's ros och som tyckte om att titta på mina "down there", dvs mina tuttar. Jag förklarade att han kunde dra åt helvete efter han sagt det till mig och halvt dreglat på mig. Han förstod inte det på något språk så då tömde jag hans öl, på golvet. Olyckor händer så lätt. Någon skrek. Vakten kom och jag var lika söt som alltid så han tog väck finnen och kvällen blev bra igen!

Sov i en dålig säng och lite för lite. Cyklade till jobbet och for på möte på sova där vi blev fattiga för all framtid men får sova som kungar! Alla affärer borde ha en underbar kaffemaskin och låta en ligga i sängar för 90.000:-. Våran kostade inte så mycket, var inte orolig!

Min nya bästis!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0