Lärare chockar med sina kunskaper i sovrummet!

Justin Timberlake har aldrig någonsin varit så avtända. Någonsin! NÅGONSIN! Herregud. Dry hump. "Your jeans feels so good agains mines". What the fuck?!
For iväg på bio en sväng. Jag tror höjdpunkterna under kvällen var när Jocke C hoppade in i bilen i slowmotion, typ upp eller över mitt knä och klättare över mig till baksätet. Nu vet inte alla det men Jocke är en stor kille, som i biffig kille. Han är STOR! Så det var lite spännande. Sen i eftertexterna såg jag någon som hette Punsch och.. och. Jag minns inte dom andra namnen men dom var roliga! Kanske någon annan har bättre minne?

Jag är lite rastlös eller nått idag. Dålig humör, kanske pmshumör? Jag vet inte. Jag är lite sur över att all min godis jag köpte var utan choklad. Jag vill ha choklad och den mjölkfria "mjölkchokladen" är inte god. Den innehåller rismjöl och förvånande nog så smakar den även rismjöl! Måste testa en annan. Tror det fanns en med mintsmak, det kan funka! Kanske. Well. 

Blir mer film nu. Kanske en öl med. Somnar jag nog. 



Mys med Tarzan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0