Just nu: skönhet väcker - ilska?

Jag skulle vilja se ut så här men jag har tre problem.

1. Jag tycker om godis för mycket.
2. Jag tycker inte om att träna för mycket.
3. Mina ben är för korta för att dom någonsin skulle kunna bli så där snygga!



Nu blir jag lite förbannad att jag inte är längre, så jag kan bli så där lång, blond och smal. Visst jag kan bli, ja justja blond är jag men smal då men jag skulle ändå bara vara en kort smal tjej och det är låååångt (ironiskt) ifrån att vara lång och smal. Nu är jag sur. Jag ska gå och ställa mig i gödsel i spöregn och se om jag växer nå, som Lotta! Fan va snygg den där tjejen är!


Kommentarer
Linda

kan inte annat än å hålla me...å samma problem har ja åxå =D

2011-07-30 @ 12:41:06
URL: http://lindamariastenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0